Zorgenoten

Twee Nederlandse bedrijven -totaal verschillend- gaan samen het verschil maken in het zorgvastgoedbeheer. Aan GSTALT het verzoek om een naam en concept te bedenken. Een flinke uitdaging; want waar Eneco wat meer vooruitstrevend is met bijvoorbeeld een product als Toon® is Dura Vermeer een veel traditionelere, oer-Hollandse onderneming. De bedrijfskarakters verschillen enorm. Dat was voor ons ook een leerproces: normaal gesproken leren we eerst de ondernemers zelf en de cultuur kennen, om hier vervolgens een passende uitstraling op toe te passen. In dit geval kon dit concept alleen tot stand komen in een nauwe samenwerking met elkaar.

 

Dit resulteerde in een mooi gezamenlijk proces van zoeken, elimineren, concessies doen en keuzes maken. De uitkomst is Zorgenoten geworden. Nederlands van smaak, een knipoog naar de coöperatie en duidelijk gericht op de zorg. Everybody happy, eh.. iedereen blij 😉

 

We werden ook gevraagd om het concept in beeld te brengen. We hebben hiervoor diverse scenario’s bedacht en gevisualiseerd. Hierdoor konden alle betrokkenen vooraf zien en sturen voordat er daadwerkelijk gefotografeerd werd. In samenwerking met diverse modellen en collega’s van Eneco en Dura Vermeer hebben we in één dag alle scenario’s vast kunnen leggen. Nu is Zorgenoten startklaar om ‘samen het zorgvastgoed van morgen’ te realiseren.

Opdrachtgever

Eneco & Dura Vermeer

Werkzaamheden

Naming - Brand Concept - Logo design - Concept ontwikkeling - Campagne ontwikkeling - Fotografie concept - Huisstijlbeheer - Drukwerkbegeleiding